Nu börjar jag om igen!

Hejsan! nu sätter jag igång med bloggandet, så nu ska jag skriva massor!
det har hänt massor sen sist, så jag vet inte hur jag ska hinna med att skriva?!

tänkte att jag gör en översikt och sen så tar jg var dag som den kommer ;)

13/5 2008 kl 14.17 = Våran Guldklimp föddes efter 3 dagars kämpande!
Sommar 2008 = en skön sommar med lite semester i sthlm och i ulvsjön, Wilma växer så det knakar! träffar en framtidsvän vid namn Jennie och hennes dotter Lova, träffade dom på BB! och nu ses vi ofta och pratar ständigt i telen med varandra, super kul!
sen blev det höst, och min och Wilmas tid går åt till att gå på Öppnaförskolan, babysång och träffa kompisar, och självklart vara med pappa när han är hemma.
December= jag bestämmer mig för att söka in till en utblidning i stockholm, medicinsk fotvårdsterapeut!
Januari= får veta att jag har blivit antagen jihoooooo =)
Börjar planera mickes pappaledighet!

Wilma är en stor tjej nu, kanske så iaf, hon blir 9 månader på fredag! och vilken utveckling hon har gjort, händer saker hela tiden nu, hon står och reser sig överallt, kryper överallt och går när vi håller i henne =) hon älskar att utforska, två tänder har hon oxå ;) är nog bara en tidsfråga innan hon går, tur att vi bara har en tvåa :P

Ska lägga ut lite bilder tänkte jag =)

Tack o hej så syns vi imorgon igen!






Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

ÄNTLIGEN ett inlägg :) Som jag väntat. Söta bilder :) Kul att läsa om allt som hänt med mer :) Låter som en glad liten tjej! :) Hoppas allt är bra :)



/Emma

2009-02-11 @ 17:57:39
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Malin Viklund

Verkligen söt liten dotter ni har! :D Min tvillingsyster är ju oxå gravid och ska ha barn till sommaren. Längtar med till den dagen jag blir gravid :) mysigt. Hade fint. /Malin Viklund, Din pappas kusin, (tror jag det blir)

2009-02-11 @ 21:40:12
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Grattis till att du blivit antagen till utbildningen :)

2009-02-11 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0