Den femte dagen..

Nu har det gått femdagar sedan Wilma sa farväl av mina bröst, iaf för att äta på dom, det var ett tag sen hon slutade, har ammat henne en gång på morgonen, men nu är det slut på de me, UNDERBART!
Visst är det underbart att kunna amma sitt barn, men det är skönt när det är över oxå, men skulle aldrig tänka tanken att inte amma om jag hade mjölk dom första 6 månaderna!

Jennie kämpa på, och vad skönt att det gick på att söva Lova utan dina juer ;)

Idag har det varit en bra dag, jag och Wilmis mötte upp Mia och Tily, Helena och Elias och Jennie och Lova på BVC Wilma vägde 8900 gr och 70.5 lång
sedan åkte vi till Mia i Juniskör och Fick super god lunch med kaffe, varma bär och glass, mia hade till och med Tofu glass som jag kunde äta, ett plus i kanten för Mia ;) hela hennes vardagsrum var full av små aker sen deras bröllop, super fint, så ska jag oxå ha det när jag blir gift, hmm kommer det att dröja länge? ska fråga micke hur länge han hade tänkt vänta med det :P

när vi kom hem tvättade vi och åt middag, blev lax och råstektpotatis, det tyckte Wilma om.mysig middag med alla tre som åt samma mat =)

nu har vi varit ute och gått, gick in till Siv och Uno på en kaffe!

Nu sover Wilma och Micke sitter vid tvn, ska ta och göra han lite sällskap=)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0