Ajjj....

vaknade imorse av att jag hade ont i käken, tänkte inte så mycket på de men när jag skulle äta frulle kunde jag knappt gapa eller tugga, och ont gjorde det! Har fått så nån gång tidigare när en visdomstand har spökat, skulle juh ha ringt tandläkarn redan imorse, men dum sm man är får jag juh alltid för mig att det sk gå över, vilket det inte gjorde sist :P ska ringa imorgonbitti, är juh lite små krångligt oxå eftersom jag går hos tandläkarn i stöde, måste ändra det imorgon så jag kan börja gå här, eller ska man börja gå privat? ja tack o lov för alvedon =)

idag har WIlma o jag tvättat o strykigt, jag viker och lägger kläderna i ög och hon slänger ut dom på golvet, villken hjälpreda! är hennes grejj som hon har kommit på nu, hon ska packa upp allt, alla leksaker som vi lägger i krogen plockr hon ur och skötväskan ligger utspridd i delar på köksgolvet, jaa även fast jag har städat här hemma så syns det knappt leksaker o blöjor överallt :P

oj vad trött jag börjar bli, Wilma sover så jag kanske oxå ska göra det?! micke jobbar natten så jag har sängen för mig själv inatt, då är det bara att bre ut sig =)



byebye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Aj, vad jobbigt tt ha så ont i käken(visdomstand)... Inge roligt med tandläkare heller! :S Jag kommer nog fåt id till tandläkarn snart, var ett bra tag sen jag var dit.. och jag som har tandläkarskräck (precis som pappa hade), hum...



Hoppas det blir bra! :)



Gullig er lilla tjej är xD hihi... Ser att hon har 2st tänder där nere? :D har hon fler?

2009-02-19 @ 09:40:39
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0