10.15 piiip!

Tänk vad skönt det kan vara med sovmorgon, jag fick en sådan idag, vaknade 10.15, kände mig hyfsat utvilad =) Wilma skrattade o blev helt tokig när jag kom in till vardagsrummet!

blev inge byte av variatorem idag, för kallt :P istället hade vi babysången som målet för dagen, och det var jätte roligt att träfa alla, vad barnen hade växt o blivit stora, knappt så man kände igen dom små liven =)

idag åt Wilma sin första stora portion med hemlagan spegetti o köttfärsås, det tyckte hon var mums, så från och med nu måste vi börja ge henne hemma gjord mat till middag, tjänar in 70 kr / vecka då, och det blir mkt pengar i längden, har juh varit lat på lagamat fronten, men nu är det juh bara att ge henne det vi äter, kryddar maten efter att hon har fått sin lilla portion =)

Imorgon ska jag jobba, 12.00 till ca 17.00 sen blir det till att ta en glas vin och läsa en massa teori, skriver juh provet på söndag, så det gäller att vara förberedd =)





Byebye!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga vinterbilder! :)



Oj, blir det ungefär 70kr/vecka för barnmatsburkar!? :O Mycket det ändå.

70x4 är liksom 280kr väl? Plus blöjor blir väl 300-400kr/månad!? :) Dom kostar dom små liven!



Hur länge ammade du? jag kommer vilja amma ett bra tag, om jag KAN vill säga. är ju inte alla som kan. men det blir ju bra mkt billigare i början iaf! :)



Hoppas allt är bra!

2009-02-13 @ 14:57:24
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Nu väntar man spänt på nya inlägg hihiihihi :) Kikar in här flera ggr varje dag!

2009-02-17 @ 09:16:53
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0