usch och fy..

Imorgon är det begravning, och jag har så ont i magen,, bråkade med Micke idag, jag fick bara nog. jag sa som jag kände, kanske inte va det bästa men nu är det gjort.
Nu vet han hur jag känner sen är det upp till han att fixa resten, jag har gjort mitt, och gör han inte sitt så vet vi båda hur det kommer att sluta, och jag tror verkligen inte att vi vill det, Wilma mår inte bättre av att bråka!
Imorgon är det begravning och jag gör det för mig skull och för att ta ett avslut. jag kommer att sitta vid micke sida om han vill det, annars gör jag det inte.

sen var jag ill sjukhuset idag, till doktorn på gyn. allt känns superbra, eller jaa joo bra, jag kommer att opereras och få hjälp med mina besvär, och det känns skönt, hon var så otroligt bra, har haft henne förut och det känndes super.. såå hej då mens på minst 3 månader ;)

nu ska jag duscha.. imorgon blir det en lång och jobbig dag..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0