mmm åååå aaa...

satt precis o kikade lite på twitter, ibland känner jag mig så snygg hehe, även fast det blev som det blevv med allt så jaa ää ska inte gå in på det, men iaf så är jag mkt snyggare än frugan så att säga :P

Har iaf kommit hem från jobbet på birsta city, var evigheter sen jag var där. det blir en sväng till veckan hoppas jag, blev riktigt sugen. och det var riktigt skoj att jobba där oxå :P

Imorgon ska vi vara ute och mysa, grilla korv och dricka varm saft, det tycker både jag och Wilma om.

jaa iaf, bra Anna att jag kan steka mig på måndag, vi ringde om varann förut men vi jobbade juh båda så vi får höras imorgon :P

nepps ska ta o krypa ner i sängen...

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0