lite blogg idag :P

Hade tänkt ta med datorn till jobbet som jag brukar göra, men jaag glömde den :P
var på  jobbet till 9 idag, först gick jag med Wilma till dagis och sedan till jobbet, hade en kund som skulle komma vid 10 och betala, så det gjorde hon och bokade även en ny tid, roligt =) sen var det en till som bokade tills på torsdag, roligt roligt :P

efter det tog jag bilen till Njurunda till familjen edström, och gosade på en massa med Lewis, snacka om att man blir sugen på bebis.. som tur är får jag min dos av Lewis ;) blev bjuden på en god lunch och fika, sen åkte jag och hämtade Wilma på dagis, och hon fick vänta lite hos min mormor och morfar, var tvungen att springa ner till banken och sätta in pengar.. sen åt vi middag där och nu är vi hemma..

jaa en helt ok dag.. dock lite besviken då micke inte gick på familjerådgivningen, ett tydligt teckan att han inte vill ge det en chans, jag och Wilma är tydligen inte prioritet i hans liv... synd bara att det är han som får ta konsikvenserna, han har fått alldeles för många chanser nu...

nu skaj ag mysa lite med Wilma innan hon slocknar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0