Ingen Jul utan strul...

Jag vill ha ett strul :P jaa eller nåt sånt, strul har jag ju varje dag känns det som, men ett strul till Jul vore väl inte så dumt, iofs har jag juh mitt strul.. äää nu blev det alldeles för kompilicerat :P

Sitter och filurar, druckit kaffe och ska börja jobba om 30 min så nu är det dags att gå till jobbet, eller åka, jag har juh mammas o pappas bil men lämnar tillbaks den idag.. så nu gäller det att klä på sig, synd att jag inte har några kläder bara, ytter kläder alltså... kan juh inte klä mkig i stl 40-42 när jag ligger på 36 nu... det går inte för sig...

byebye idag ska jag och Anna slå budgeten igen och jaga snattare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0