gilla läget...

Jag ska inte klaga att jag har jobb, mkt jobb, det är roligt och jag får en massa pengar som ska gå till räkningar, har till och med klarat min egen budget så jag kan köpa något till mig själv, en super sexig och snygg julklänning, ja iaf en snygg...

nu kommer jag hatt jobba enda fram till julafton, så så kan det gå ibland, jag finns på  accent om nån vill träffa mig dag tid, kvälls och natte tid finns jag hemma ;)

Wilma sover och hon är super duktigt min flicka, nu har hon endast blöjor när hon sover, hon går själv på potten och jag behöver knappt säga till henne, bajsa gör hon i toaletten tack o lov :P såå super stolt mamma, så nu behöver inte wilma ha blöta hemska blöjor på sig, tänk er själv att gå runt med kiss hela dagarna nää dom tiderna är slut nu :)

Nyårs afton 2008, go skiten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0