Attans skit...

Jag som hade tänkt ut och springa och köra tyrke idag... MEN då vaknar man och har helt plötsligt ont i halsen och snorig, lite tung i huvudet och allmänt seg... hoppas det ger med sig. Nu sitter jag iaf bänkad i soffan och ser på skidor, mamma sover i fotöljen och wilma sover uppe i vårat rum =)

har knäppt kort på garderoben nu som jag ska sälja och sen ska jag ut och knäppa kort på alla snowboardar som ska säljas, men jag hittar inte sldden till kameran!?

så ikväll blir det jobb till 20.00 i birsta, ska bli kul att jobba där, framförallt jobbar jag mkt nu och såå skönt att veta att januari räkningarna är räddade :P

nepps nu kaffe och tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0