Arg, less o liten på jorden..

Micke kan inte förstå att jag är olessen för att Wilma är med hans flickvän just nu, wilma är sjuk men micke värgar vaabba och jag får inte hämta Wilma, livet suger... han kan inte förstå varför jag har något med det hela att göra, att jag ska lita på han, hur fasen kan man lita på nån som han, det han gjorde, det han offrade... kommer inte att kunna lite på han... hade varit en annan sak om jag fick träffa människan och se vem hon är, man vill uh faktiskt veta vem sin dotter ha umgänge med, men vet nu, hon är inte riktigt redo att träffa mig sa micke... undra hur mogen hon är, shiit vad rädd hon måste vara för mig, tänk om jag biter henne.. PATETISKT!!!!

Jag börjar tappa orken helt...

Kommentarer
Postat av: johanna nilsson

hej hej. jag tror jag så micke o hans tjej på ica kvantum i nacksta där jag bor. hon har brunt hår, ganska smal, kort. om det nu var han.

2009-12-26 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0