what a day..

idag har vi haft en super mysig dag :) när vi kom hem förut ringde micke, blev så lessen, inte alls bra mmed hans pappa nu, visst har man fattat att det intte skulle sluta bra, men inte så här tidigt, så mkt som snurrar i huvudet på mig, blir helt matt...

iaf så hade jag fått en trevlig kommentar i bloggen, ANNA jag hoppas v erkligen att marcus bror flytttar, vill ha den lägenheten på södermalm ;)

nu ikväll var vi ute på långprommis, sen blev det lite styrke när vi kom hem, sen la jag wilma, hörde att märta gick ut och efter en stund kom hon tillbaks med jordgubbar o mjölk *mums*

helgen blir lite konstig, kommer hem med tåget klockan 22.00 sen på lördag morgon ska juh micke och hans nya tjej åka på bilsemester med Wilma, så dom hämtar henne på lördagmorgon, jaa det blir spännande att se vart det hela slutar... iaf så blir det ett himmla farande, måste juh åka hit ner redan på söndag men men jag har juh endå inget bättre för mig, ska sola och måste plugga en massa, har blivit lite av det denna vecka...

nepps nu ska jag fixa lite.. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0