vägrar..

Vill verkligen inte bli sjuk, hur jag jag ha tid me det? tacka gudarna för alvedonen, men jag känner att det börjar släppa snart, så bäst att sova, mamma sa alltid när man var lite att man skulle sova bort förskyldningen.. joo mamma det stämmer nog!

imorgon ska jag ringa en gubbe som har lite hyresfastigheter i stan, jag blivit tipsad så nu håller vi tummarna för mig imorgon.. börjar bli stressad över lägenhetsletandet.

jag brukar sjunga gud som haver barnen kär för wilma när hon ska somna, nu tänker jag på den varjekväll jag inte får vara med henne och hoppas att hon hör det, blir lessen bara jag tänker på henne, snart fr mamma vara med sin prinsessa, bara 2.5 dagar kvar nu.. hur fasen kan 1 eller 2 vuxna människor ställa till det så mkt för sina barn, jag kaan inte fatta.. blir så arg när jag tänker på det.. tydligen så prioriterar vi inte familjen i dagens samhälle.. kärnfamilje är idag splittrad, den uppväxt som vi hade kommer dom eller Wilma aldrig att få och det gör mig så lessen och arg!
nu ska jag grååta en skvätt o sova

gonatt byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0