tråktråk..

ligger i soffan o tråkar, hostar, svettas o fryser...
men jag hoppas verkligen  att jag blir frisk snart, iaf så försöker jag sova bort förskyldningen, tar host medicin oxå plus panodil så snart så, tänker be till gud att jag ska bli frisk till helgen, för då ska jag och wilma leka och mysa med varandra :) hoppas att det blir bra väder så kanske vi kan låna mormor o morfar bil o åka till norra o leka och äta glass :)
saknar henne så jag håller på att dö, men nu är det inte lång tid kvar på skolan, då får jag iaf träffa henne varannan vecka. så varnsinnigt jobbigt att inte få vara med henne hela tiden, men jag försöker intala mig själv att detta inte är något hon kommer att minnas när hon blir äldre, jag gör verklgien detta för både hennes och min skull..

yeye är det nån som har lika tråkigt som mig så kan ni juh slå en pling :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0