redo? Nej..

Nu har jag kommit fram till sthlm, bor själv i en alldeles för stor lägenhet, en 5 a och lilla jag... familje olssons är på semester!

Imorgon är det skola, och prov, kan inte påstå att jag känner mig laddad denna gång, har juh varit alldeles för fint väder för att plugga hehe :P men men vem vet kan juh gå riktigt bra endå..

blev helt chockad idag när det plingade till i mobilen, ett sms från J. jaa vad säger man, än är man inte helt bortglömd kanske? jaa iaf så blir man lite deppig när alla åker på familjesemester, men icke jag... nästa år ska jag och wiilma åka iväg på semester helt själva, bara vi två. det är ngot som jag aldrig skulle tänka tanken att göra själv, men nu känns det helt oki, man växer mkt i sig själv när man har blivit ensam!

Lär dig livet stora gåta, älska glömma och förlåta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0