levande, nätt o jämnt..

har legat hela dagen som ett slackt. inge vidare hoppas jag inte fått influensan!

daaa orkar inte ens skriva...

en medicin som skulle hjälpa nu är en stor godispåse, och nån i det motsatta könet som vill hålla om mig, det är väl inte s höga kvar :P får tammefasen lägga in en annons snart hheeheee, närå lkillar finns det gott om, jag måste bara lära mig hur man hanskas me dom, fick juh ett litet prov på det i lördags, jag har helt glömt bort hur man raggar hahaha, eller iaf vad man gör man man blir uppraggad ;)

yeyeye, är väl lika bra man lever i celibat ett tag, dom jag tycks träffa har ingen lust att se mig på heltid så då är det nog inte så mkt att haka upp sig på...

nu skajag krypa undertäckt o drömma mig bort till mitt drömland, det består av mig _ _ _ _ _ o en massa barn ::D hahaha

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0