huu :(

Hejhejhej...

jag skulle behöva nån som vill ge mig massage, och nån som vill tycka synd om mig :) jag har nämligen jobbat  hela dagen och mår som en hmm rååtta? jaa iaf så har jag ont i hela kroppen,, huvudet dunkar och jag frossar, har tagit alvedon så lär väl bli bättre snart. så vad är på g? sjuk eller har jag trampat in i väggen? jag tror lite på det sista, har pluggat ganska mkt och gått och sprungit mkt, kroppen har inte fått vilat, sen är det så himmla mkt i huvudet oxå, så jag tror att kroppen håller på att säga ifrån...

så tyck lite synd om mig idag, jag skulle vilja krypa upp hos nån, så som man vill gra när man e sjuk, nu märks det att man är ensam :(

jeje imorgon blir det aolvedon och ännu en heldah jobbigt jobbigt..

byebye








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0