home sweet home..

Nu är jag hemma, och äntligen har jag fått gosat med min underbara dotter, har juh inte fått se henne på 2 veckor, hoppas det dröjer länge innan det blir så igen...

det första hon gjorde när micke och hon kom var att vinka till mig och peka en massa, och hon ville absolut ge mig nappen hela tiden, ja jag kunde inte hålla tårarna borta, inte nu heller när jag skriver, vi har lekt hela kvällen, ätit gröt pussas ooch kramas, sen har vi legat och myst i sängen och gosat, sen hostar juh jag hela tiden så hon härmar mig förfullt nu :)

ibland undrar jag vad jag håller på med, men det är inte långt kvar nu, veekorna går fort och sen vill jag lägga all mig fokus på Wilma, jag ska se till att allt blir så bra som det kan gå.. det här dygnet har fått mig att tänka till lite extra, angående det brutala mordet på tjejernas klasskompis mamma, pappan är häktad och som det ser ut nu så kommer denstackars 10 åriga flickan och hennes lillebror blir utan både sina föräldrar. så otroligt hemskt.

Även fast Wilma som det ser ut nu inte kommer att få uppleva den kärnfamilj som jag är uppvuxen i så lovar jag att det spelar ingen roll, allting handlar om trygghet, wilma ska få all den trygghet hon kommer att behöva..

nää nu får tårarna sluta rinna, efter friidrotten så blir det pistvakt, då får jag mig ett gott skratt innan jag kryper ner i sängen!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0