dagen Ilandproblem...

Jag har fått Mens.. daaaa, tur att det finna alvedon :)

idag har jag endå haft en super rolig dag, jag har skrattat i ett från klockan 9 imorse, haha Jag och Rey har haft en hel crasy dag, hur roligt som helt, och bara en massa dåliga skämt :P sen så hade juh vi spa kursen idag som jag hade anmält mig extra på, fyfasen vad härligt det var så nu är jag expert när det gäller att spabehandla fötter... såå skönt :P

nu känner jag mig lite darrig i låren, har varit ute på en reäl springtur och kört en massa styrke, så underbart skönt :) vågen står p 64-65 nu iaf så det känns bra, börjar juh byggaa upp lite muskler nu oxå, vill juh helst bli lite fast här och där på kroppen :P

nu ska jag titta lite på tv..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0