bostad hej o bostad hå..

jaa hej o hå, tammefasen att det inte ska finnas nån lägenheet till mig, antingen äe dom svindyr eller så ligger dom på helt fel ställe.. yeye det ordnar sig tillslut..

Nu sitter jag o svullar i mig godis, köpte godis efter jag varit hos doktorn och tröst äter lite :P

Idag är det Wilmas dag, 1 år har gått sedan hos döptes, vilken underbar dag det var allt var perfekt, vi var så glada, inte kunde jag tro att det skulle bli så här, att jag skulle bli ensamstående mamma, jag drömde om en lycklig familj med ett fint hus, klippa gräs och mysa på verandan när barnen sover.. det blev inte riktigt så. iaf inte än och inte med han som jag hoppades på, tyvär..

nu ska jag se på nyheterna, nu har första virus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0