Pirr!

Jag börjar bli nervös över skolan nu, börjar juh snart. den 20 april klockan 09.00 är det inskrivning ;) shiiit vad har jag givit mig in på??

eftermiddagen blev en mysig sådan med en lång promenad mot juniskär, fick dock lite skav sår som jg har plåstrat om. sen så har jag o Wilma lekt och lagat mat. jaa jag gjorde världens godaste tonsfisk sås som jag åt bulgur till, precis som den brukar va utomlands, ett under att jag fick till det, så middan blev supergod iaf!
 
mer lek med Wilma nu på kvällen, micke har varit ute och sprungit och nu ligger han ch flåsar som en dåre och gör sitt ups och armhävningar.. Wilma sover sött och jag sitter här ;) ska gå och se klart hockeyn nu. det är spännande :P

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0