Mys fredag!

Jag har blivit förälskad, YOGA, villken grej.. det var ganska jobbigt, men otroligt härligt och rogivande, kände mig helt groggy efteråt!
Sedan idag har vi haft fin besök, Jennie med Lova och Liam kom och hälsade på, blev lite bus här hemma och sedan gick vi och linchade på Maries cafe här i kvissle, mysigt. tog deras goda sallad =) sedan gick vi en sväng på hobbybutiken, jag höll mig från att köpa något men jennie hittade lite små pyssel, undra om hon sitter och målar nu? ;)

när dom åkte hem tog jag en promenad på 50 minuter, det blåste reält, men det var härligt endå, är juh en massa plusgrader här, så det var tur...

nu har Wilmat fått mellis och jag har städat lite, ska köra dammsugaren nu och sedan börja packa. men det första jag ska göra nu är att byta bajsblöja på Wilma!

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0