god natt o frulle

Nu sitter jag och käkar frulle, vaknade för en halvtimme sen, var riktigt skönt att sova ut, har ine gjort det på jätte länge. det ser ut som att det blir varmt idag me. då kan jag ha mina svarta capri byxor som jag inte kunnat haft tidigare men nu kan jag de ;)

Pratade med micke nyss och natten hade gått bra, wilma hade vaknat nån gång men bara att nappen var borta =) mitt lilla hallon där hemma, vad jag saknar henne. det går juh bra att ställa in sig på att det bara är 3 dagar knappt, men sen då då det blir en hel vecka innan man får se henne,vet inte hur det ska gå...

jag och märta satt och pratade igår, det som gör mig så arg och lessen ör att Wilma aldrig får växa upp i en kärn familj som vi har gjort. honkommer aldrig att ha mamma och pappa tillgänglig sammtidigt. blir lessen när jag tänker på det.
ikväll kommer emma på besök, hon har nyss fått vetat lite vad som har hänt, ska ta hit henne ikväll så hon får veta allt. det ska bli kul att träffa henne  =)

ååå nu har dom picknick på tv 4 efter 10, vad sugen man blir på picknick i hagaparken ;)

nu ska jag göra mig iodning och sätta mig med lite plugg.

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0