Glad påsk!

Idag har Wilma varit en lite påskkärring, och fick lite rött på kinderna och sen lite prickar här och där =) så söt så.
Jag och brorsan skulle igentligen åka till ulvsjön ikväll men han skulle på fest så jag åker själv imorgonbitti och sen kommer han och micke på lördag =) tog och bakade en sockerkaka och gjorde gul glasyr över den, en riktig påskkaka, men jag smakade inte =) *stolt* bjöd över svärmor, svärfar och jhonny och linda på lite påskfika nu ikväll, dom gick hem för en stund sen!

Jag börjar få panik att jag inte hinner träffa alla innan det bär av till stockholm, åker juh nästa lördag, men jag blir jh inte bort för alltid tack och lov ;)

sen ska vi planera Wilmas 1 årsdag, den kommer att firas i stockholm, men kommer att ha kalaset helgen efter eller före, får se hur vi gör, den 23 maj blir vi iaf i stöde och kommer att fira både Wilmas min och brorsans födelsedag, vi slår ihop kalaset ;)

Måste lägga in lite mer bilder från utlandet, men brorsan skulle juh ha med sig kabeln till kameran hit idag men han glömde den, så det får bli en annan dag =)

Nu ska jag packa det sista sen ska jag sova, kanske jag ska ta en snabbdusch så är det gjort?! gör nog så
nu blir det tomt här på ett tag, drar juh till skogen och kommer hem nångång i veckan, kanske torsdag :P

byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0