bussen

Sitter på bussen nu med min nya bärbara dator, kör vis trådlöst nt.
har inte sovit många timmar inatt, Wilma har hostat som en dåre. tycker så synd om henne. ska ringa micke sen och behonom ta ut vab dag imorgon. nu är hon med siv och uno, dom kom imorse, allt var så jobbigt, precis när jhonny på och hämtade mig vaknade Wilma så hon fick följa me ner och vinka av mig. det var hemskt jobbigt, jag grinade som en tok...
pratade med mamma för en stund sen och berättade att jag fått boende och hon blev glad och dom ska hjälpa mig med flytten ihelgen.. det är mkt som ska ordnas men jag har tänkt lite på vad jag vill ha med mig från lägenheten.
Bordet och stolarna vill jag ha, han kan gott köpa nya, med hans ekonomi. sen vill jag ha vardgasrummsbordet, får se hur vi gör med hall sakerna. sen ska jag självklart ha Wilmas spjälsäng, den äv juh efter mig så det faller sig ganska naturligt, men men det är bara att delaupp allt...

Det är jätte kallt på bussen, jag fryser på en tok. vart är värmen? dessutom regnar det ute...
känns som en dyster dag, det är inte lätt att vara olyckligt kär. med den person som man delat sitt vuxna liv med. jag var juh 17 år när vi träfdfades, vad mycket vi har hunnit med. många utlandsresor och fjäll resor. mycket romantik har vi hunnat med. och mycket jobbigt har vi delat med varandra. sen det bästa. den dagen Wilma föddes. allt förändrades, vi hade blivit 3 och vi var super lyckliga, en underbar tid har det varit men alt har sitt slut tyvär s slutade vårat förhållande på helt fel sätt. fick höra av svärmor i morse att hon tyckte vi hade vuxit och verkligen mognat i varande sen wilma kom. ingen trodde väl at han skulle göra något så hemskt som han gjorde, att göra slut ären sak, men att göra slut för att man fått känslor för en annan det tar jag inte, men men ska surfa vidare lite, snart serverar dom fika, ska köpa mig lite då, har itne ätit någon frulle än heller.

viktnedgången går iaf bra, är nere på 69 nu, har rasat i vikt denna vecka, det har väl sina skäl, jag känner mig trött och orkeslös...

hej för stunden..

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Malin! Vad tråkigt med allt som har hänt. Jag tänker ofta på dig! Men du verkar stark och kommer klara dig ur det här! Wilma har världens bästa mamma och Micke har gått miste om en underbar tjej! Vet inte riktigt vad man ska säga men...du kommer klara det! :)

Vad är det du ska göra i sthlm? Plugga? :) Många styrkekramar! /Mia

2009-04-27 @ 09:55:10
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0