mysiga dagar 2

Sitter och är helt slut, har precis duschat och tagit mig en lakritspuck i sängen, gud vard dom glassarna är goda, det kommer helt klart att bli min sommarglass för iår, tål den juh inte men det kommer jag att skita i :P

Isöndags kväll kom min mster på impulsbesök från sthlm, vi bestämde på dagen att hon skulle komma upp, micke har juh jobbar nätterna nu så det har varit skönt att ha hennes sällskap här, plus att jag varit på provtagning och på vårdcentralen två dagar nu. så igår hade projekt vårdecentralen och lämna in mickes deklaration eftersom har inte fixat det och låg och sov igår på dagen, sen så smet vi in på rummet butiken i stan och kikade en massa, jaa jag vill inte kalla det ett impulsköp men jag köpte iaf en lampa som inte var planerat men som jag länge har kikat på :P jag är kär i den, det är en cool kökslampa i rött plast kan man säga, jaa hmm den är ganska dyr men det skiter jag i, jag tycker att jag är värd den, räknar man ut vad folk köper i kläder nu när det är vår, så kommer jag inte äns upp i halva den summan, för jag har ju inte köpt kläder, minns inte när jag gjorde det sist :/ så lite synd är det om mig, men jag fick iaf min lampa, dock är jag nästan ensam om att tycka att den är fin, micke tyckte den kunde hänga i förrådet, hur kan man säga en sån sak? :P

jaa jag och cristina har iaf haft det super bra, vi har käkat vatten melon och njutit på balkongen, unnade oss en hamburgare på max till middag igår oxå :P

nepps nu ska jag lägga min i sängen, är trött som en gris.. (om nu dom är trötta? )

Byebye!

image89

Kommentarer
Postat av: anna

låter som härliga dagar!! själv ska jag sova nu, ska upp å jobba imorrn igen!! tråkigt, men jag vet jag ska inte klaga inför dig hehe =) slutar tidigt imorrn och är ledig på torsdag ifall du har lika tråkigt som jag!!! kramkram

2008-05-06 @ 22:46:57
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Märta

Va fin du & Micka va på kortet! Du va faktiskt väldigt lik Christina.. fick titta 2ggr för att va säker på vem de va... men antar inte Micke skulle krama om Christina sådär kärleksfullt.. så beslutade mig för att det måste vara du ändå! ;)

2008-05-17 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0