Det magiska datumet!

Ja då har man kommit så lngt som till bebbens utgångsdatum, tyvär ser det ut som att den inte kommer att komma idag, men man vet aldrig :P
det är iaf som tur är inte så långt kvar till vi får träffa våran guldklimp, och som vi längtar, micke ligger och pratar med bebben i magen mest hela tiden nu för att uppmana den att komma ut, bebben blir glad då och sparkar ochrör sig men verkar inte vara så intresserad av den yttre världen :P

men vilket väder vi har nu, igår var jag och anna på stan och jag åt mjukglass och shoppade lite :P samma väder idag oxå, super varmt, så har suttit på balkongen och läst, men det är så varmt så jag måste gå in med jämna mellanrum, kroppen kokar =)

vi har problem med varmvattnet i lägenhetshuset.. så det är kallt när man duschar, så ska åka till mickes mamma och pappa och duscha idag, men dom får ta o fixa det snart, jag ska juh duscha och ha mig när värkarna kommer, tycker det är underbart med varmvatten när man har ont, smärtan lidrar verkligen =)

nepps nu ska jag göra ett litet ryck här i lägenheten innan micke kommer hem, har har varit på skjutbanan hela dagen idag, kul för han =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Äl

Tjoho! tittar in här lite titt som tätt för att se om det hänt ngt. Men sån tid "den" tar på sig. Jag och Lina pratar om dig och bäbisen nästan hela dagen och vi längtar tills att vi får komma och kika på klimpen!
Håller tummarna för dig, micke och givetvis bäbisen!
kramar

2008-05-10 @ 17:34:18
URL: http://alanb.blogg.se
Postat av: Anna

Åh har tänkt på er varenda minut idag, hoppas allt går väl!!!!!!!!!! Ses snart =) kramar

2008-05-12 @ 14:26:23
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: johanna

Har nog hört ryktena:) STORT GRATTIS till er!!! :) lycka till med lilltösen!:) Kram från Johanna

2008-05-14 @ 18:36:41
URL: http://minafinating.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0