Söndags pyssel!

sitter och funderar på om jag ska duscha, hmm ja jag borde göra det men orkar inte :P ät helt slut efter fyradagars jobb! Igår så jobbade juh jag till fyra och sedan bar det iväg till mormor o morfar på middag med mamma, bror, micke och moster plus familj, efter det åkte jag och mamma till Lina för att festa med Guldisarna =) hade super kul, åkte dock hem vid halv 11 men det pga att jag var trött, för roligt var det =)

imrose kle jag upp halv nio, kunde juh ha sovit längre, men var juh tvungen att se de årliga vasaloppet =) det blev Norskt guld! innan jag åkte till jobbet kom cristina,jocke och barnen o drack lite kaffe innan dom åkte vidare till sthlm, fick även jätte coola ideer om hur vi ska gör i sovrummet men spjälsäng o grejjer!
så efter att jag jobbat o kommit hem satt jag och micke våra kloka skallar ihop och började mäta och filura, så det detta kom vi fram till.  det blir en bebis hörna med en rödlackad spjälsäng och en ikea lack hylla i rött kommer att bli super snyggt, sen så blir det ett skötbord i badrummet med bra förvaring, och att jag o micke ska köpa smala ikea skåp att hänga upp på väggen efter varan, blir super coolt ;)

till helgen drar vi till sthlm igen och tar en mys helg, ska shoppa lite bebissaker och så!  har kommit på att tiden verklligen går fort nu, är juh så mycket vi ska göra nu framöver i vår, så med ett blink så har vi snart bebben hos oss ;)

nepps nu ska jag ta o rulla vidare till nästa station "badrummet"

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Märta

Hi love!

Rackarns, är ni i renovera-om-tagen! Va spännande,blir säkert jättefint! Längtar tills jag kan komma o dricka kaffe i ert nya kök & då får jag även kanske hålla en nyfödd bebbe! *hihi*

Kämpa på, inte långt kvar nu! ;)

Har 2 jobbiga veckor framför mig nu me en exam & en assignment att lämna in. Sedan är det 3 veckors påsklov...jippie! Micke har kanske skvallrat om mina planer? Pappa & jag ska se landskampen Sverige-brasilien som spelas på Arsenals arena & sedan åker jag en vecka till Teneriffa me Lexie & ska lära mig surfa!!! Kommer bli underbart!

Take care my love!
Märta

2008-03-04 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0