Pyttsan!

jaaa det kan man väl gott säga, Rami Shabaan släppte in ett riktigt skitmål ikväll, vilket gjorde att sverige förlorade med 1-0 mot brassarna, jaa måste säga att jag faktiskt blev imponerad över svenskarna, och lite besviken på brassarna, trodde att jag skulle få se lite mera läckra dribblingar från deras sida, det som är kända för men men :P såg hela matchen och var riktigt avundsjuk på märta och leif som var där och tittade, tänk bara att få stå på emiratestadion och se alla människor usch jag får rysningar när jag tänker på det :P

Idag har det varit en lugn dag, jaa som vanligt kan man säga :P men jag var och hälsade på jessica och albin trevligt trevligt =)

tog till och med och städade när jag kom hem, s nu är det fint här, tänkte åka in till stan imorron förmiddag och kika efter turkosa gardiner, tänkte ha det i vardagsrummet, så det blir lite färg där, hoppas att jag hittar kuddfodral och dukar till ;)

Jaa Anna nu vill jag shoppa kläder i massor =) och du vi måste träffas nåt nu, var juh flera dagar sen sist vi sågs :P måste juh passa på nu innan du blir värsa seriös med jobb och allt :P

nepps nu ska jag kolla vidare i cyber rymden :P

byebye!

image73

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vi kan väl ses i helgen om du har tid? Alla tjatar att jag ska gå på krogen men jag har fan ingen lust. Sitter hellre och svullar med dig i soffan ;) Kram

2008-03-27 @ 14:00:03
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Marta

Hej vannen!
Jadu, fotbollsmatchen va verkligen helt fantastisk... vilken stamning pa Emirates Stadium!

Sitter nu pa Gatwick airport... ska snart fa ga in i planet o snart ar jag pa Teneriffa. Ska bli helt underbart, hoppas de blir fint vader!

Saknar dig i massor, hoppas du har det bra & att bebisen inte sparkar allt for mycket!!!

Kramar

2008-03-28 @ 09:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0