ett stolt vittne ;)

jaa först o fråmst måste jag säga näe märta han hade glömt bort att säga det den sktien, jag vill och åka till teneriffa o lära mig surfa huu :(  jaa märta när du kommer nästa gång får du gosa med bebben, om jag känner bebben rätt så kommer den att bli ganska krävande, den sparkar o rör sig hela tiden, jag börjar fundera på om den inte behöver sova :P

Idag var juh jag kallad till tingsrätten för att vittna, å gud så nervös jag har varit för det här, men allt gick jätte bra och jag kunde svara på alla frågor och även känna mig stolt att peka ut med hemska människan som var där och att jag kände igen henne  dessutom =)
lånade mormors bil när jag åkte in, och sedan hjälpte jag henne på cafét, var otroligt mycket folk där, inte så konstigt när det var strålande sol o sportlov , ska vara där på torsdag oxå!

imorgon ska jag till frissan, längtar som en dåre till klippstolen och den underbara huvudmassagen :P

nepps nu ska jag ta mig en bärsmoothi, min nya grejj ;)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0