Smått o gott!

min mobil har lagt av, vet inte varför men ska se till å låna mickes gamla mobil sen! Idag tog bror körkort =) nästan så jag längtar tillbaks till den dagen då jag fick det :)
nu så ska jag ta o packa lite till fjällresan, var o letade jacka till micke idag eftersom det är den enda dagen han kommer att vara hemma. han ska åka skoter i två dagar med jobbkompisarna, jag vill oxå :P men ska iaf börja packa nu eftersom hjag jobbar imorron o på fredag är det tvättning plus att jag ska till stöde är planen iaf!

idag var jag super sugen på att köpa en kodress till bebben =) men det fanns ingen storlek så jag får vänta :P

har knäppt lite bilder på lägenheten som jag tänkte att ni skulle få se, funderar på att bli fotograf hmm eller så inte, insåg iaf att det är grymt svårt att knäppa kort!
jag o micke har bestämmt att vi ska fråga anna om hon skulle unna leka fotograf o knäppa lite magkort på mig och på oss tillsammans, hon har juh en riktigt kamera oxå, jaa Anna du lär äl kanske läsa detta så du kan väl tänka på saken? :D

nepps nu är jag så trött så jag måste nog dricka lite kaffe så jag kommer igång, ska slå på celine dion dvdn oxå så kommer nog bäda jag å bebben igång =)

en ska bara, bebben var galen igår! jag var på körövningen igår å vilket liv den förde, antingen tycker den om musik eller så avskyr den det, jag tror att den tycker om det för det snurrade runt så hela magen vände sig :P

oki här kommer lite bilder iaf!
















Ja så ser det ut hemma hos oss iaf =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart gör jag det!
Jobbar du på GF imorrn? JAGMED!! Haha ses då =)

2008-01-30 @ 23:39:44
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Caroline

Heeeej!
Vad fint ni har det där hemma, älskade verkligen den där lägenheten... *hi, hi*
Lycka till med bebben!
Kram Caroline (som ni köpte lägenheten av)

2008-02-01 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0