mina jag o sparkar!

sitter med en dubbel espresso nu och njuter, har precis vaknat efter en härlig tupplur efter maten :P micke har precis åkt till jobbet och jag tänkte passa på å sitta här lite, blir juh så himla trött när han åker till jobbet, för då slänger jag mig i soffan o sen somnar jag där, men nu ska det bli ändring, en dubbelespresso o lite dator så ska det nog gå :P

har jobbat idag men usch vad trött vi var både jag och Anna-Lena, höll nästan på å somna där ett tag, jag är iofs förskyld som en gris. men det fanns en hel del att göra på jobbet, men det får vänta till veckan =) jobbar imorron o sen är jag ledig måndag och tisdag, skönt =)

någon utav dagarna så ska vi iväg på barnvagns jakt har vi bestämt, måste juh börja kika nu, jag kan juh få för mig att jag ska ha en 2008 vagn o då måste man juh beställa så vagnen hinner komma innan bebben kommer =)

Å ni ska bara veta vad jag längtar utomlands nu till värmen, var tvungen att lägga upp nån bild sedan thailandsresan :P

byebye

image38

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0