lön = fattig= sant!

Ja då fick man löning igår då, känns som att man jobbade häcken äv sig i december men fick inte äns liksom mycket som dom som jobbar 50 % på ett annat jobb typ.. men men jag är iaf nöjd med det lilla jag har :P
började inte jobbar förän klockan 12.00 idag så jag tog en shopping tur innan jobbet, köpt mig två par tröjor o en skorta/tunika, och ett par jeans =)  och sen så betalade jag räkningarna igår så jag blev mer fattig än en kyrkråtta :P jaa nu ska jag väl inte överdriva men det känns lite så endå, fast vi hade inte så mycket räkningar alls!

beställde lite kläder på internet för nån vecka sen, fakturan har iaf kommit nu så jag tänkte att jag skulle citera lite vad det står på den: 4MOM (butiken) För dig med växande krav!
jaa så kan man oxå se på det hela =)

jaa och en sak till veckorna bara drar förbi nu, imorgon går jag in i vecka 26 hmm det är juh bara 14 veckor kvar, +- 2 veckor hoppas på minus 2 veckor!


Vecka 26
Kroppen:
Det är vanligt att man får häftig kramp i t.ex vaderna när man är gravid, ofta när man sover. Undvik att sträcka på tårna, om man trots allt känner en begynnande kramp kan man motverka det genom att vinkla foten uppåt eller trycka den mot fotändan av sänggaveln.

Barnet: Nu är barnets hud lite tjockare och inte lika genomskinlig längre, skelettet hårdnar alltmer. Barnet kan nu öppna och stänga sina ögon. Huden är ganska röd och skrynklig men skyddas av vernix-lagret.

ja en sak känns iaf bra nu, man säger inte fostret utan barnet nu till den där inne och att skulle den födas nu så är det stor chans att det llille klarar sig med hjälp av kuvös =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: anna

men du ringde ju aldrig igår?? MORR! ;)

2008-01-28 @ 10:40:32
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Märta

Hej hjärtat!
Så roligt att läsa o se bilder på magen som bara växer o växer! Igår när jag va på en marknad i östra London såg jag världens sötaste stickade mössor... beroende på om de blir en flicka eller pojke så skall jag införskaffa någon av dessa coola huvudbonader till din lilla bebis o skicka till dig!! Du skulle oxå gilla dom tror jag... så roliga!!

Hoppas allt é bra, saknar dig!
Kramar

2008-01-28 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0