en usch o fy dag idag!

blev nästan som jag hade föreställt mig i dag, fast lite värre kanske inte för min egen del, men det jag mest av allt hatar här i världen är när folk pratar skit, och en chef om sin personal, och det värsta är att den det handlar om inte jobbar kvar på jobbet pga den andra chefen hmm blev kanske lite komplicerat nu, men nu har jag iaf bestämmt mig angående min uppsägning och det känns skönt, få se om jag åkar står ut eller om jag säger om mig närmare än beräknat...

tog å gick en promenad idag efter jobbet, kändes skönt att komma ut o andas frisk luft =)

måste lägga en liten tanke på min mor som har fått ett nytt jobb =) GRATTIS MAMMA =)  tänkte att jag skulle hitta på nån lite pressent till henne, måste bara komma på vad?! hmm.

när jag kom hem idag har jag fått ett blev från nordea what? tänkte jag, jag har juh inte äns dom som bank.. det visade sig att det var ett utbetalningskort på 400 kr hehe har tydligen betalat en räkning två gånger eller nåt liknanade :P men kan lova att det satt bra med 400 kr nu, precis lagomt nu när jag är fattigare än en kyrkråtta :P tur man får lön snart..

nepps nu ska jag surfa vidare

byebye!

Kommentarer
Postat av: Anna

meneeee vi glömde ju båda bort att ringa!! dumma oss :P

förresten så måååste jag ringa dig nu och få veta vad som hänt? WHAT? men du sover förmodligen nu din lilla ugn ;)

2008-01-16 @ 00:16:02
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0