skönt hemma, borta bäst :P

Hejsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev, har juh varit o semestrat i fjällen med paren granqvist, madsen och själklart micke =) ha de det super bra, med kanonfint väder o en massa skratt och ett jädra spelande :P tack för en super bra vecka, nu kommer vi garanterat att klara rollen som föräldrar jag o micke *skratt* hänvisar till annas blogg :P

jaa och nu har snart hela den här veckan gått, hmm ja jag har jobbat på, tack o lov med anna =)

imorgon är det alla hjärtansdag och folk har verkligen varit som galna denna kampanj på jobbet, börjar få lite ont i magen när jag tänker på att jag ska skylta om på fredag men det får ta den tid det tar, plus att jag o eleni fick en hel del gjort idag tack o lov :P

sen så var vi hos barnmorskan carin i måndags, bebben mådde bra men jag har fått börjat äta järntabletter nu eftersom det hade sjunkit ganska reält sen sist, men jag mår iaf bra, förutom att det börjar bli tungt nu och att mina svullna händer o fötter är svullen direkt på morgonen nu och nte bara på kvällen :/  och en sak.. hmm magen hade växt 5 cm sen sist, jag är en JÄTTE! fast det är bara jag som tycker det så det känns bra iaf =)

så på söndag går jag in i vecka 29 och sen bara en vecka o jag har vara 10 veckor kvar, jippi :P
Jag o micke filurar mcyket på namn men har inte komm it på något super namn än men vi testar oss fram :P

jaa och en sak till jag åkte över 1 mil skudor i fjällen. gör om det om ni kan när ni är i vecka 28 ;)

Byebye!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman!

Vad mysigt ni verkar ha haft det i fjällen. Hoppas det går bra på jobbet...känner mig lite taskig som lämnat er men samtidigt är det otroligt skönt att ha lämnat GF bakom mig. Stressa inte med skyltningen, om ni inte blir klara så fortsätter vi på lördag.

Du vet väl att det är party hos mig den 1:a mars? Alla GF brudar kommer! Räknar med dig!

Ha det gott, kram Lina

2008-02-13 @ 20:44:58
Postat av: Märta

Hej love!
Ser ut som om ni haft en underbar vistelse i fjällen! Imponerad att du orkar dig ut i skidspåret, duktigt gjort! Vet inte om de är nått jag skulle ge mig in på den dag jag är gravid... =)

Här i London skiner solen, är vår i luften! Inget behov för jacka under dagarna... i lördags va Emelle o jag i Richmondpark o hade picknick i solen.. jättemysigt!

Saknar dig love!
Take care!

2008-02-13 @ 21:15:30
Postat av: Anna

Hej preggo ;) Vilka underbart vackra bilder du har tagit, gillar speciellt den på mig när vi spelar kort hahaha :) undra om du är vaken nu?? hmm ska skicka ett sms och fråga :) ses imorrn preggo :D

2008-02-13 @ 22:09:47
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: maria

åååh jag vill oxå ha mysmage!

2008-02-15 @ 10:24:11
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0