Skärpning!

Nu måste jag ta o skärpa till mig, var juh så duktig ett tag o skrev mest varje dag, villket jag tycker ar skönt o får ventilera mig, ska gå tillbaks till det andra nu =)
Helgen har varit lugn, var på ikea en sväng  igår o sprang med sofie, har faktiskt lyckas träffas nu två gånger på en vecka, villket är rekord för oss nu för tiden :P
när jag skulle sätta mig i bilen igår för att åka å träffa sofie, hög det till i ryggen, jaa jag känner igen smärtan, ischias, elelr hur det stavas, jaa i villket fall så kunde jag knappt gå efter det, hade så jäkla ont, hade så ont att jag la mig i sänger efter att jag försökt att äta middag o grinade, tog en alvedon då å fick massage av micke, y va ont det gjorde. känns iaf bättre idag =)

den här veckan är jagledig från gf tills på torsdag, skönt :P men ska jobba i nolbybacken på cafét dät med mormor =) sedan ksa vi sätta igång med tapetseringen, elelr jaa åkao  köpa tapeter iaf o kanske börja lite smått, blir iaf så att vi sätter igång med köket först och sedan lite närmare våren tar vi nog vardagsrummet, har inte bestämmt hur det ska se ut där än så det får vänta!

Tänkte att jag sk ha en liten Märta rad här så kan jag skriva meddelande till henner eftersom hon inte har någon blogg, villket hon borde ha fixat för längesen då hon bor i England nu och då vill man juh följa varje dag där :P jaa iaf!
Märta: har pratat med micke nu angående förlossningen, han lovar o svär att han ringer dig då, han vågar nog inget annt, jag hotade han lite med att du skulle komma o slå han :P jaaa sen vill jag oxå ha vår nu o kunna gå utan jacka, här hemma är det bara blött o gårtt o trist :(

nepps nu ska jag göra mig iordning för lite jobb =)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0