Solsting och buk..

sitter och väntar på att micke ska komma hem från jaktkursen, ska se på solstorm, jaa filmen alltså ;) låg juh och solade i ulvsjön hela helgen, så nu är man riktigt brun i ansiktet, solade även idag, men tror att jag blev lite allergisk mot solen, blev illamående och yr, tror på solsting, ska juh bara sol hela veckan, så jag får se till att dricka mycket vatten när jag är ute och solar mig :)

jaa bebben växer och blir stor, så fort den rör sig nu i magen får jag ont, och det känns som att magen är nere på marken snart, den förflyttar sig neråt och det syns, och det är juh bra för då känner man att det närmar sig =) jag är riktigt stolt över min mage, jag tycker den är super fin och alldeles lagom stor, har juh fått komentarer under hela graviditeten att jag är så stor, men jag följer juh sf kurvan och tycker inte alls jag är stor om man jämnför med andra som är gravid, så idag när vi var och trvättade bilen hos micke föräldrar var jag över och pratade med deras granne, som tyckte jag såg liten ut med tanke på att jag snart ska föda, och som jag njöt när jag hörde det =) hade ju iofs bara växt 1 cm sist, så vi får väl se nu när jag ska dit nästa onsdag om jag växt något, om jagnu inte föder innan vill säga ;)

nepps nu ska jag ta och göra mig en macka, har bara hårdbröd hemma, av ren lathet har vi inte orkat gått på ica och köpt, får ta och göra det imorron =)

image84

image85

image86

image87

image88

bror och tobbe hade förferre i våran stuga, sjukt mycket folk plus mamma och pappas kompisar :P

Byebye!



Kommentarer
Postat av: Märta

Haha, va rolig du såg ut där du låg o torkade med gipset på... unnande mig ett skratt! *fniss* Saknar dig i massor gumman!
Love

2008-04-22 @ 01:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0