Lugn dag och oväntat samtal :)

jaa inte har det blivit så mycket gjort idag, eller jaa jag har juh faktiskt strykigt all tvätt och gjort iordning bebbens byrå med kläder i! så lite gjort har det endå blivit, hade juh tänkt gått ut o gått men det har juh varit så tråkigt väder, hoppas att det bliv lite bättre imorgon och på lördag, såg iaf ut som det, var juh helt underbart här om dagen, när det var riktigt soligt och vårigt ute, då var jag och jessica ute och promenixade, man känner att man blir mycket piggare då oxå!

idag så fick jag mig ett oväntat samtal från min underbara vän, som jag inte pratat med på länge, jaa vi surrade på bra länge, hon fyller år till veckan men då är juh vi i fjälls, men vi kommer och ses snart endå =)

jaa nu tänkte visa lite bilder iaf på magen!



V32

V32



v 35,    blev inte så bra bilder när jag försökte knäppa själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0