brun och vacker ;)

jaa det är jag det, känner mig så himla vacker, ligger ute på dagarna och bara solar och käkar isglassar i mängder, kan dock bli lite tråkigt i längden, så idag gick jag upp till svärföräldrarna och solade och åt glass där =) igårkväll skruvade vi ihop spjälsängen, och den blev så fin, nu ska vi bara köpa påslakan till sängen och sen är allt klart, ska hämta ut vagnen på lördag och jag längtar verkligen =) så snart är allting liksom klart, nu är det bara huvudpersonen som fattas! och undrar när den behagar att komma ut, jag känner mig redo och micke lika så, så snart får vi väl hoppas att den där inne och känner sig redo ;)

nepps nu ska jag bädda sängen som jag inte gjort idag, bäst att göra det innan micke kommer hem från jobbet, han blir liksom så små sur annars :D

Byebye!

Kommentarer
Postat av: anna

haha du är så rolig =)
när kommer ni hem från ulvsjön på söndag? ska du med på vårmässan? :D

2008-04-24 @ 10:27:29
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0