tråk torsdag =)

idag slutar jag äta medicinen =) sköönt!

men jag kan fortfarande inte andas riktigt med näsan min :/ tänkte kila iväg på apoteket idag o kolla om det finns något annat att stoppa i näsan än neseril, har juh använt det ör mycket så det jälper inte längre!

tror faktiskt att jag kännde lill skrutten i magen härom dagen och även igår, fattar inte att de känns så tydligt som det gjorde, första gången låg jag på magen på morgonen, kände hur det var något som simmare där inne, jäte fränt :D

på lördag ska vi på julgalan med jobbet, ska bli så himla kul, känns verkligen som att vi kan behöva något roligt efter all skit på jobbet, sen längtar jag så mycket till julbordet som är då :P ska bi så himla gott framförallt efterrättsbordet *mums*  så imorron är min sista sjukskrivningsdag, ska jobba på lördag o söndag men det kommer nog att gå bra det =) måste bara ringa vårdcentralen idag å fråga varför jag inte fått mitt sjukintyg än!? undra om dom glömt bort mig!

det bästa av allt, LÖNING IMORGON :D

byebye

Kommentarer
Postat av: annapanna

nej det bästa av allt : JULGALAN!!! EFTERRÄTTSBORDET :D::D:D:D:D

2007-11-24 @ 10:50:36
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0