Sjuker!

Hejsan!
har fått skafat en ny blogg min har slutat fungera, måste ha angivit fel mailadress igår, men men heter ju samma har juh bara lagt till 86, eftersom jag är en äkta 86:a året 86 änder det juh mycket katastrofer med tjenobyl i ryssland hmm undra om det stavas så :P iaf säga det juh att 86:or kan ha svårare i skola plus att man drabbas lättare av sjukdommar, stämmer riktigt bra överränns med mig ;)

har legat sjuk i en vecka nu, kände inatt att jag knappt kunde andas pga att jag hade så ont i bihålorna plus lungorna, ick en tid hos farbror doktorn klockan 14.15 fick utskrivet dubbel dos på kåvepenin. så jag blir nog bättre snart iaf!

imorgon är en utav de stora dagarna, vi ska på andra besöket hos barnmorskan för att lyssna på hjärtljden =) ska bli super kul. hade tänkt kikat på min mobil om det går att spela in hjärtljuden, har hört att det är många som gjort det, men jag är så himmla oteknisk när det gäller sådana saker, så jag får nog be min käre sambo att kolla upp det!

imorgon om jag känner mig lite bättre så kommer anna på besök, hon ska hjälpa mig att fixa så det blir lite flashigare här :)

ää nu ska jag slänga mig i soffan, har juh köpt glögg o pepparkakor till i kväll *mums*


byebye på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0