jobb måndag!

sitter på jobbet nu o surfar lite, har ca 3 minuter kvar av rasten :P usch mycket på jobber idag en massa varor och en massa otrevliga kunder :/ ska ha möte ikväll oxå, känns inge vidare, man vet juh liksom hur det kommer att gå! i lördags jobbade jag för första gången efter in förskyldning, känndes bra, vi var även på julgalan med jobbet på kvällen trevligt tackvare bra sällskap men ack så dåligt julgalan var, hmm går nog inte dit igen om jag inte får betalt för det :P  ska ladda upp bilder senare så ni får se hur kul vi hade det, jag såg till och ,ed bra ut efter att jag och micke gått många varv på birsta för att hitta något till mig som jag kunde ha på mig, har kommit på att jag kan börja knäcka extra som jultomte iår =)

igår var anna o marcus hos oss, var super trevligt, vi åt så vi höll på att somna :P o micke o marcus drack en massa star glögg :P

nepps nu måste jag jobba vidare

byebye!

Kommentarer
Postat av: anna

vadå "höll på att somna" ?? det var ju vissa som faktiskt somnade på riktigt.... Även att jag gjorde det idag med när jag åkte bil!! Vad är det för fel på mig, varför sover jag hela tiden??

2007-11-27 @ 00:05:44
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0