jag i ett nötskal!

typiskt mig!

gjorde juh en ny blogg igår eftersom min första inte fungerade, och när jag skulle logga in idag så fungerade inte min andra heller!! tänkte att det måste ha varit någon mening med att det blev så, jag skulle nog inte ha nån blogg. men hittade en adress som jag meljade mina ploblem till, trodde dock att jag inte skulle få svar på typ en vecka, men så ploppade det upp ett melj och det visade sig att jag gömt en bokstav i min melj, så inloggningen fungerade ej, men nu är det fixat, oo gud så skönt att man fick svar på en gång underbart har nog aldrig här förut att det gått så fort på en internet sida =)

jaa inatt hade iaf mina mediciner börjat verka, hostade inte lika mycket, enligt micke hade jag dock pratat mycket i sömnen, inte så konstigt var juh så längesen man fick sova på natten, undra vad jag drömmde?! jag brukar juh faktiskt vara duktig o komma håg mina drömmar o sen berätta dom, villket micke tycker är värst när jag ska börja gå igenom dom ;)

idag skulle jag upp tidigt, micke började o jobba 06.00 men vi hade tid hos barnmorskan klockan 08.00, så när klockan ringde var det bara att stiga upp och se glad ut =) mötte micke utanför vårdcentralen, 10 meter från våran lägenhet ;)
gick jätte bra iaf, fick höra på hjärtljuden som slog i  156, har fått för mig att de blir en flicka men det måse juh vara allt för tidigt för att säga?  den hade iaf morgongympa, för guud va den for iväg o hade sig, roligt :D

idag tar jag det bara lugnt ör att bli frisk, ska juh jobba på fredag är det tänk :/  bli juh lite att man gruvar sig nu när man jag varit sjuk i snart en vecka från jobbet!

nepps nu ska jag ta o rulla vidare!

kraaam hej!

Kommentarer
Postat av: anna

härligt att allt funkar igen!!!
nu ska jag och karl äta lite mat, han har tinat kött men var tvungen att lägga in det i kylskåpet för det höll på att bli kattmat!! kul med lite vardagsdramatik sådär :)) see you on friday!

2007-11-14 @ 18:01:05
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Moa

å hej lillis!
vad roligt att du har en blogg =) det var min pappa som du var hos =) det ska jag säga till honom =D
puss

2007-11-14 @ 19:24:56
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0