12/12 2007 villken dag =)

I morse var jag super nervös när jag vaknade, det är juh den här dagen som vi gått å väntat på nu hur länge som helst, fick iaf i mig en macka o lite blåbärsoppa, sedan skjutsade micke mig till frissan till klockan nio.. blev super bra ihåret skönt o sittqa där o slappna av =) sedan åkte vi upp till sjukhuset för att få se våran lilla knott och det fick vi.. så liten å söt, knotten var 18 cm lång och vägde 200g typ =) och den sprattlade och vinkade o gäspade till oss :P och den ville verkligen vara med på kort, 7 kort blev det som vi fick med oss hem. efter ultraljudet gick vi hand i hand med ett leende på läpparna tillbaks till bilen och for ner till stan för att käka lunch med mammsen!
sen så jobbade jag o kom hem vid halv åtta då emma o jag umgicks o käkade lite middag* kuligt*

nu sitter jag här o är dö trött med tänkte hålla mig vaken ett tag till, micke är juh på julbord med jobbet men jag ringde nyss å det skulle väl inte bli så långdragit så vi får se om han ringer o vill ha hämtning =)

tänkte nästan avsluta här men kom juh på att jag glömt att berätta att butikschefen på BikBok ringde mig idag o ville att jag skulle komma på anställningsintervju :D o jag som inte äns hade sökt jobbet, men turen som jag har så hade anette på cubus pratat så gott om mig, så på fredag ska jag dit, hoppas hoppas att jag får jobbet, vill verkligen ifrån mitt nuvarande.. så nu vet ni alla som läser att ni ska hålla era tummar för mig på fredag!

byebye från malin o knotten =)

Kommentarer
Postat av: Anna

vi ses snart :D

2007-12-13 @ 08:40:36
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0